Velkommen til min matblogg!!

Jeg legger ut oppskrifter på mat som vi syns er verdt å dele med andre. For det meste mat laget fra bunnen av. Jeg er gift med en matglad mann, og sammen har vi to små barn; en jente på 4år og en gutt på 2år.
Begge våre barn har melkeproteinsallergi, og det gjør at vi må bytte ut ingredienser med melkefrie alternativer. Vi begrenser i tillegg sukker og saltbruk.
Vi prøver gjerne ny mat og syns annerledes mat er spennende.

Legg igjen en kommentar før du går :)

Ta deg også turen til Hobbybloggen min:
http://hobbysaker.blogspot.com
Epost for kontakt: toftegubben (a) hotmail.com

søndag 10. juni 2012

Babymat-testing


 Som Buzzador må jeg jo buzze her inne når det er ting som er .... mat. Om så babymat. :)
Har nå prøvd Nestle's Couscous Kylling, 8 måneders-glass. Passer utmerket da sønnen vår er i akuratt den aldersgruppen nå :). I dag var det dette glasset til han til middag, og litt småbiter av pannekakene vi andre hadde til dessert. Han syns nok mulig pannekaker også var innmari snæcks, men middagsglasset var absolutt akseptert det også.

Konsistensen er fin, passe biter. Bra med farger i maten pga gulrot og paprika. Ser bra ut og lukter bra, og guttungen som er kresen på middagsglass syns det var en fin middag :).

 Irriterer meg litt at blogspot snur bildene til liggende uansett... ser jo helt fjernt ut. Selv via ekstern server og bare link så snur de bildene.. jaja.....

Guttungen  fikk tak i brosjyra og var LITT sulten.... kanskje... ;-)


Matglasset som skal testes:


Det smaker NAM :)








Info fra meg til deg, ang Buzzador:

Jeg har registrert meg som buzzador på www.buzzador.com og foreslår att du også gjør det!

Som buzzador får du prøve nye produkter og tjenester gratis.

Hvor lang tid det går før du kommer med i din første kampanje kan variere fra noen uker opp til noen måneder, avhengig av hvordan profilen din passer inn i de kommende kampanjene.

Når det finnes mulighet til å komme med i en kampanje får du beskjed via mail.

Klikk på denne lenken, så syns det at det er jeg som har invitert deg (mitt brukernavn som buzzador er tonjejenta):
<a href=https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=NO&refstr=tonjejenta>https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=NO&refstr=tonjejenta</a>  

Hvis du vil vite mer før du bestemmer deg kan du klikke på denne lenken:
<a href=http://www.buzzador.com?refstr=tonjejenta&lang=NO>http://www.buzzador.com?refstr=tonjejenta&lang=NO</a>


Ingen kommentarer: