Velkommen til min matblogg!!

Jeg legger ut oppskrifter på mat som vi syns er verdt å dele med andre. For det meste mat laget fra bunnen av. Jeg er gift med en matglad mann, og sammen har vi to små barn; en jente på 4år og en gutt på 2år.
Begge våre barn har melkeproteinsallergi, og det gjør at vi må bytte ut ingredienser med melkefrie alternativer. Vi begrenser i tillegg sukker og saltbruk.
Vi prøver gjerne ny mat og syns annerledes mat er spennende.

Legg igjen en kommentar før du går :)

Ta deg også turen til Hobbybloggen min:
http://hobbysaker.blogspot.com
Epost for kontakt: toftegubben (a) hotmail.com

onsdag 16. januar 2013

Yummly.com - Oppskriftsdatabase!

Setter man seg ned å surfer på nettet, kommer man alltid over enormt mye spennende. :)
Ramlet i går over en oppskriftsdatabase som har oppskrifter fra hele verden. www.Yummly.com
                                              
                                                 

Her kan man søke på retter, man kan velge ingredienser man vil ha med eller unnlate.
Man kan velge forskjellige typer av allergier man måtte ha som det skal ta hensyn til... klikke for at man er vegeterianer eller veganer osv. En fantastisk database jeg ble helt oppslukt av og, og som jeg nå titter endel på for å finne nye spennende retter vi gjerne vil prøve.

Jeg kommer garantert til å legge ut litt her også, med bilder og link til oppskrift.
Følg med :-D og anbefaler at dere tar turen inn dit selv også.

- Tonje -

Ingen kommentarer: